PROM THE FINAL COUNTDOWN

Hej alla mina fina svenskar!! Som jag saknar er men nu är det bara lite mer än månad kvar tills
jag får se er igen!! Ville bara hälsa att livet är så himla bra just nu, njuter till fullo av de sista veckorna som är kvar.
 
Balen var förra helgen och jag hade en sån fantastisk kväll! Gick på moln hela kvällen och det kändes som om jag var med i en film! Vi tog foton på Nelson Museumet som är så himla vackert, fortsatte därefter till en grekisk restaurang för middag. Middagen var nog min favorit del av kvällen, maten var fantastisk, vi dansade till grekisk musik medan resten av den full packade restaurangen applåderade, vi fick kasta tallrikar, lära oss dansa magdans och jag fick rosor av min dejt Connor. Efter middagen så åkte vi till dansen där vi dansade oss svettiga, tog ett oändligt antal foton i en photoboth och utnämnde prom king and queen. Prom Queen blev min vän Becca med en kille som hon har haft en crush på i 4 år nu och vi alla blev helt galna och firade henne resten av kvällen. Prom avslutades hos en av mina bästa vänner Korryn's hus där vi hade en efterfest med mexikanskt tema. Vi dansade till 4 på morgonen innan vi spenderade resten av natten med att förklara vår kärlek till varandra medan vi åt pizza.
Det var en perfekt början på slutet av mitt år och jag fick spendera det med mina bästa vänner i USA! Är så himla tacksam för allt jag fått uppleva och dessa minnen kommer jag att ha med mig resten av mitt liv!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0