1 MÅNAD

Idag är det exakt en månad kvar till jag landar på svensk mark igen.
Hoppas ni är redo Sverige...

SENIOR PRANK

I måndags så hade vi vårt senior prank på Blue Valley North. Det är något som nästa alla High Schools här i USA gör och det är alltså vi som är seniors som utför ett sista "prank" på skolan och alla yngre elever innan vi tar graduation. Ett slags arv som vi som klass kommer bli ihågkommna av.

Vårt prank var verkligen planerat i sista sekund men blev så sjukt bra ändå. Vi alla seniors (ca 400 st) samlades på skolparkeringen halv sex på morgonen och hade helt enkelt ett beach party. Folk gick all out och vi hade en DJ, en sand strand (fråga mig inte hur), tre barbeque grillar, tonvis med mat och dricka, flera beer pong bord och en pool bak på en killes truck. Vi dansade, åt, sprutade vatten på alla yngre elever som vågade sig nära och bara hade det sjukt roligt alla tillsammans en sista gång. Ungefär klockan 9 så kom the administation ut och stängde av musiken så då sprang vi istället in i skolan. Tänk er 400 elever som alla tillsammans springer och skriker "SENIORS, SENIORS" genom korridorerna, tillslut hamnade vi i biblioteket där någon helt plötsligt ropar "Mot poolen" (skolan har sin egen pool för the swim team och gympan) och alla bara hakar på utan att ens ifrågasätta. Så där kommer vi 400 seniors inspringade till poolen där en fresman klass har gympa och hoppar i vattnet. Ett perfekt avslut på vårt beach party! Det här är helt klart ett av mina favorit minnen från tiden här och jag älskar hur jag med bara två veckor kvar i Kansas fortfarande kan skaffa minnen för livet! Här kommer massa bilder ifrån i Måndags, hoppas ni i Sverige har det lika bra som jag just nu!

PROM THE FINAL COUNTDOWN

Hej alla mina fina svenskar!! Som jag saknar er men nu är det bara lite mer än månad kvar tills
jag får se er igen!! Ville bara hälsa att livet är så himla bra just nu, njuter till fullo av de sista veckorna som är kvar.

Balen var förra helgen och jag hade en sån fantastisk kväll! Gick på moln hela kvällen och det kändes som om jag var med i en film! Vi tog foton på Nelson Museumet som är så himla vackert, fortsatte därefter till en grekisk restaurang för middag. Middagen var nog min favorit del av kvällen, maten var fantastisk, vi dansade till grekisk musik medan resten av den full packade restaurangen applåderade, vi fick kasta tallrikar, lära oss dansa magdans och jag fick rosor av min dejt Connor. Efter middagen så åkte vi till dansen där vi dansade oss svettiga, tog ett oändligt antal foton i en photoboth och utnämnde prom king and queen. Prom Queen blev min vän Becca med en kille som hon har haft en crush på i 4 år nu och vi alla blev helt galna och firade henne resten av kvällen. Prom avslutades hos en av mina bästa vänner Korryn's hus där vi hade en efterfest med mexikanskt tema. Vi dansade till 4 på morgonen innan vi spenderade resten av natten med att förklara vår kärlek till varandra medan vi åt pizza.
Det var en perfekt början på slutet av mitt år och jag fick spendera det med mina bästa vänner i USA! Är så himla tacksam för allt jag fått uppleva och dessa minnen kommer jag att ha med mig resten av mitt liv!