BONJOUR MES COCHONS D'INDES

Hej allihopa!
De senaste veckorna har gått förbi så sjukt himla snabbt och jag insåg typ igår hur länge sen det var jag uppdaterade! Både jul och nyår var helt underbara och hade hur kul som helst! Dock så var det väldigt tufft att fira jul utan min familj för första gången, fick en liten svacka där ett tag och hade extrem hemlängtan! Att vara utbytesstudent är verkligen inte en dans på rosor som många tror och att vara utan sin familj i tio månader går inte att beskriva...
 
Men nu mår jag mycket bättre och är så galet laddad på att bara njuta av mina sista månader här borta! Har befunnit mig på andra sidan jorden i snart sex månader (ibland känns det som 6 år och andra stunder 6 dagar) och det betyder att det bara är 5 månader kvar till jag kommer hem. Hoppas ni är redo babes för snart är jag tillbaka! Annars då så har jag börjat skolan igen och trivs jättebra med alla nya kurser! Har nästan bara oseriösa ämnen förutom Internationella Relationer men den handlar om politik så ni som känner mig kan ju bara tänka er hur kul jag har varje dag när jag får diskutera med republikaner! Helt klart den mest interessanta klassen! Annars så är jag också i Broadcast II nu som innebär att jag är med och gör alla program till skoltelevisionens show, vilket är super roligt! Får göra massa intervjuer med folk i skolan och sånt, just nu håller vi på med en basket och school spirit story så kanske kan länka den här när vi är klara! 
 
Så nu vet ni lite mer om vad jag har hållit på med de senaste veckorna, ska försöka uppdatera lite oftare efter jag fick skäll av Alle! Här nedanför kommer lite random bilder från den tiden jag har varit offline! Saknar er mina fina vänner och jag vet att jag säger det för sällan men jag älskar er varenda en och kan inte vänta tills vi alla är tillsammans igen! Tills dess ska jag leva the American dream, hörs och syns puss!
 
 
BASKET!!
Mina utbytisar!!
Skridskor at downtown KC
Typ den enda bilden som togs på nyår...
Min första egobild på ca 4 månader, curly hair
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0