LEVA LIVET

Hej min kära lilla blogg! Förlåt att jag inte varit speciellt aktiv men livet här på andra sidan är så sjukt himla intensivt att jag knappt har tid att andas i mellan alla aktiviteter. Jag är helt seriöst upptagen från sekunden jag går upp på morgonen tills mitt huvud landar på kudden på kvällen. Det är hur kul som helst och jag är aldrig uttråkad men det tar på krafterna om man säger så. Har varit hemma från skolan idag då jag dragit på mig en rejäl förkylning och att bara ligga i sängen och kolla på film hela dagen var så mer än välbehövligt!
 
Hur som helst så från och med idag ska jag dock försöka göra ett litet inlägg varje dag, då går det snabbt för mig att skriva och ni slipper läsa en bibel varje gång ni går in på bloggen! Så här är en snabb resume av förra veckan som ni missade!
 
Första fotbolls(inte amerikansk) matchen var hur kul som helst! Vi spelade lika och det var världens jävla stämmning!
 
Åkte till familjens lake house under labor day weekend, fick träffa en liten del av stora släkten, åka båt och ring efter, äta barbeque och grilla marshmallows vid vattnet! Så himla bra helg!
 
Haft mitt första crosscountry meet! Såå jobbigt men så himla kul! Fick en ganska bra tid också så jag är nöjd med mig själv och det var jättebra stämning där med!
 
Sett min första amerikanska fotbollsmatch! En college match på Kansas University med alla andra utbytesstudenter i min grupp! Vi vann och det var helt klart en av de bästa kvällarna hittils! 
 
Åt på the cheesecake factory igår med utbytesgruppen och jag åt en SALLAD? På en cheesecake fabrik? Vad har hänt med mig?
 
Var också på en musikal igår kväll som inte var så jättebra men det var coolt ändå at sitta utomhus under stjärnorna med flera tusen människor!
 
Så detta är en liten del av min vecka som jag inte uppdaterade här och om det här bara är de stora sakerna och att jag förutom detta också går i skolan, tränar, shoppar och gör läxor i princip varje dag så förstår ni att det är rätt intensivt! 
 
Nu tänkte jag sova och försöka orka upp till skolan imorgon! Vi ses på andra sidan, God morgon Sverige!
Fotboll!! Go BVN!
Oroa dig inte mamma det är vatten!!
The Lake
Mitt amerikanska hus
MER BILDER KOMMER IMORGON!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0