COUNTRYGIRL

Heey! Skäms lite för att säga detta och jag vet att nittio procent av det svenska folket kommer tycka att jag är sjuk i huvudet men efter igår så gillar jag officiellt country musik! Döm mig inte haha!! Men jag vet inte det är något speciellt med country människor, helt underbara och musiken gör en så himla sjukt glad även fast texten är en smula töntig! Vi var på en slags festival kallad Flatlands som tydligen är en big deal här och jag, Laura, Hailey, Parker och Alex fick front stage passes gratis (fråga mig inte hur) vilket innebär att vi fick flytta från allra längst bak i arenan till front row! Hur sjukt är inte det?!! När händer det liksom och på fredag den trettonde dessutom!? 
 
Vi fick se Luke Bryan som är Kansas motsvarighet till Avicii och han är helt ärligt världens sexigaste man (mamma ignorera det där om du läser) herregud vilken kille!! Typ kär! 
Hade iallfall är sjukt bra kväll och hoppas att Oskar levererade i Stockholm!! Var smått deprimerad att missa min älskling men det här vägde upp det helt klart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0