HOMECOMING PART 3 - FOOTBALL GAME

 
 
 
 
 
 Så the homecoming fotball game hade temat camoflage som ni kanske redan hade förstått från bilderna ovan. Även fast football laget blev totalt krossade så hade jag det jättekul och det var en så himla häftig upplevelse att stå i pubilken med hela skolan när alla är utklädda och heja fram laget tillsammans!  Så mycket school spirit! Återigen förklara för mig varför vi inte har det här i Sverige?! The homecoming king and queen blev också krönta på matchen och the marching band uppträdde, kändes som en film! Efter matchen så åkte vi till sonic och köpte milkshakes och drog senare vidare hem till tvillingarna med hela gänget! Värd kväll helt klart!
 
ps: Som ni ser på bilderna så gjorde vi grön/svarta handavtryck över hela oss och precis när vi är klara märker vi att det står non-washable på flaskorna!! Tack gud att färgen gick bort senare i duschen annars hade vi varit tvungna att gå på homecoming med ett gröna handavtryck i ansiktet! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Hahahaha Sophie! Blev glad när jag såg det här. Jag ser att du tagit till dig av modellknepen jag och Anki lärde dig i Spanien;) Benet lite närmare kameran för att se längre ut hahaha! Missyouuu

2013-10-09 @ 18:11:28
URL: http://jennywiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0