UMEÅ

Hola guapas!! Jag har under de senaste dagarna hängt uppe i Umeå på fotbollscup därav den dåliga uppdateringen. Det har både varit jättekul och sjukt jobbigt men är så stolt över mina fina tjejer i laget som var hur duktiga som helst. Jag själv spelade dock inte pga mina dumma knän som fortfarande inte har återhämtat sig efter operationen (varför har man ens knän, kan man inte bara ta bort de?? Kom tillbaka till mitt underbara Stockholm halv sju imorse med nattåg efter en natt full med deep talk, äventyr och utskällningar av de andra passagerarna tillsammans med Nicole och Sevvi. Sov bara ca två timmar så denna dag har spenderats i sängen med tacos, bra filmer och tup tusen power naps. 
 
Samma sekund som jag skriver detta så går nedräkningen ner på ensiffrigt. 9 dagar kvar och det är så himla sjukt nära nu. Nervositeten har börjat smyga sig på och jag spenderar ena hälften av min tid till att tagga och andra hälften till att fråga mig själv vad i helvete jag håller på med...
 
Imorgon blir det tidig uppstigning för något som känns som tusen ärenden så nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen. Hoppas ni har haft en fin vecka och vi hörs mer imorgon!
God natt!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0