MONDAY

Nu är helgen slut och det är dags att börja ta tag i allt som man skjutit upp. Jag har iallafall haft 3 jätteroliga dagar där fredagen spenderades på görvälnsbadet med vänner till sent på kvällen, på lördagen så blev det fest borta i veddesta där man träffade många bekanta ansikten och igår på årets varmaste dag så hängde jag vid poolen hela dagen och avslutade allt med en grillning på kvällen. Värd helg helt klart och nästa ser ut att bli en repris på den här.
 
Idag är det den åttonde juli vilket innebär att det är exakt en månad kvar tills jag åker. Det känns så himla sjukt, som om det igår var 200 dagar kvar och nu är det bara 31. Det här året har gått så vansinnigt fort men samtidigt har det varit ett av de bästa åren någonsin.
 
Nu ska jag ut och springa så vi får höras lite senare ikväll! Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0