BAD UPDATE...

 
Hejhej! Förlåt att jag inte uppdaterat på de senaste dagarna men livet har kommit emellan och det är svårt att få tid till bloggen när solen skiner utanför fönstret. Lovar att det kommer bli mycket bättre till hösten då jag också kommer ha så mycket mera intressanta saker att skriva om.
 
Men vad har jag gjort de senaste dagarna då? Jo jag har träffat kompisar, solat och hängt på klippor, grillat, kollat på sjukt många bra filmer och fixat med saker till USA. Var senast idag på banken för att betala visumsavgiften så nu är allt klart på den fronten och det är bara att gå dit den 18:onde juli och sen har jag förhoppningsvis ett visum!  Annars har jag också ansökt om ett Ica banken kort som man kan ta ut pengar gratis över hela världen. Jag kommer att ha med mig två kort till USA först Ica banken som jag kommer använda när jag ska ta ut pengar och sen även ett VISA- kort som jag kommer att handla med i affärer och sånt då det kostar att ta ut pengar på detta. Ska även snart börja skicka över saker till USA som jag inte behöver just nu och som inte får plats i min väska sen när jag åker så som skor, vinterjackor och sånt. 
 
Nu måste jag gå för det är alldeles strax dags för fotbollsträning! Vi hörs imorgon, tänkte skriva lite om min klass då och lägga upp några videor!
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0