FÖRSTA BASKET MATCHEN

Förra fredagen så var säsongens fösta basketmatch och det kändes helt ärligt som om jag var med i High School Musical/One Tree Hill! Sån sjukt bra stämmning och gympasalen var packad med människor! Tyvärr förlorade vi med en poäng efter att motståndar laget tog över ledningen med 15 sekunder kvar på klockan. Killarna spelade dock jättebra och nu är jag så taggad inför resten av säsongen! Här i USA så har nästan alla matcher ett tema, fredagens var whiteout som ni kanske ser och jag älskar hur det får alla att komma igång och enas i sin school spirit! Nästa veckas match kommer vara ugly christmas sweaters (outfiten kommer att dokumenteras och publiceras jag lovar)
 
Annars då så kom jag på att det är december för några dagar sen! Nu är det bara 14 dagar kvar till julafton, helt sjukt kan inte förstå hur tiden kan ha gått så fort! Om bara några månader är jag hemma igen och jag ska göra allt för att ta vara på tiden som är kvar men jag kan samtidigt inte vänta tills jag får träffa alla er! Ha det bäst i Svealandet så hörs vi snart!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0